Χαίρεται και καλή χρονιά σε όλους τους gamers
Κατά την έναρξη του έτους αντιμετώπισα ένα θέμα με το ΤΕΡΑ. Αφού έληξε ο χρόνος παιχνιδιού στις 31/12/12 είπα να τον ανανεώσω. Στις 1/1/13 Άνοιξα την συσκευασία της κάρτας (την είχα πάρει 4/12/12 από το Πλαίσιο) και με έκπληξη
ανακάλυψα ότι ο κωδικός δεν ήταν καλυμμένος με αυτό το ασημί υλικό το οποίο το ξύνουμε
Μου φάνηκε περίεργο,αλλά επειδή ήταν πρώτη φορά που ανανέωνα χρόνο,είπα ότι μπορεί να είναι έτσι από την εταιρία. Μπήκα,λοιπόν, στο ιστότοπο τους για να περάσω τον κωδικό, αλλά δεν το δεχόταν. Δοκίμασα όλες τις μορφές γραφής - πεζά,κεφαλαία,με παύλες και χωρίς, αλλά ουδέν αποτέλεσμα.
Την ίδια μέρα έστειλα mail στους ΤΕΡΑδες. Την επομένη,μάλλον την μεθεπόμενη μέρα (στις 2/1/13 ήταν κλειστά τα εμπορικά,άρα μιλάμε για 3/3/13) ξαναπάω στο Πλαίσιο και αγοράζω μια άλλη κάρτα και τους ζητάω να την ανοίξουν εκεί επί τόπου (αφού εξήγησα πρώτα το ζήτημα). Ο κωδικός και πάλι ήταν ακάλυπτος. Μαζί με τον υπάλληλο κάναμε διαδικασία της ανανέωσης χρόνου παιχνιδιού με το νέο κωδικό. Και πάλι δεν τον αποδεχόταν το σύστημα του ΤΕΡΑ.
Έστειλα 2ρο mail με την αναφορά προβλήματος. Μέχρι τώρα δεν έχω λάβει καμιά απολύτως απάντηση, ούτε καν ότι πήραν το μήνυμα και σύντομα θα απαντήσουν (όπως κάνει ncsoft).
Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο ζήτημα? Τι προτείνετε? Έχω πληρώσει 38 ευρώ και δεν μπορώ να παίξω !!!